Ieder mens wordt op de wereld gezet met een aantal vaardigheden en talenten. De ene blinkt uit door zijn uitgesproken denkvermogen, de andere is dan weer sterk in technische vaardigheden. Albert was uitzonderlijk. Hij stond overduidelijk vooraan in beide rijen. Hij was iemand die zowel zijn hoofd als zijn handen kon gebruiken.

Albert was tevens een familieman. De kinderen en kleinkinderen bijstaan, samen met Diane, was zijn doel. Tevens was Albert een sociaal mens. Hij gebruikte al zijn talenten om Opwijk, en Nijverseel in het bijzonder, beter te maken. Je kon hem vinden in tal van verenigingen. Niet op het voorplan, maar in de massa, ondersteunend waar het nodig was.

Ik heb de laatste 3 jaar intens met Albert mogen samenwerken. Albert stond steeds klaar om, zonder veel poespas, te helpen met zijn handen of mee te zoeken naar de koers die wij gingen varen. Niets was hem te veel.

Wij wisten dat zijn ziekte hem ooit zou inhalen, maar niemand had verwacht dat dit nu al zou gebeuren.

Wij willen onze steun betuigen aan Diane, de kinderen en kleinkinderen en hopen dat zij troost vinden in de wilskracht die Albert hun getoond heeft.

Albert, CD&V Opwijk-Mazenzele zal jou nog lang missen. Bedankt voor wat je voor ons deed!

Bart Van Biesen
Voor CD&V Opwijk-Mazenzele