Bestuursleden

Onze partij telt heel wat bestuursleden. Ook velen zijn nauw bij de partij betrokken, zonder dat zij echt een bestuursfunctie waarnemen.

Het partijbestuur komt elke maand samen om te overleggen over partijgebonden thema's maar eveneens om standpunten in te nemen over de beslissingen van het gemeentebestuur.

Een overzichtje van de bestuursleden: Paul Van Biesen, Lutgard Van Biesen-Van der Borght, Anja Haverals, Rik Geeurickx, Ineke Robijns, Emma Vermeir, Gwen Meskens, Gust Van Mulders, Liesbet Vasseur, Willy Segers, François Van Biesen, Emiel De Mol, Paul Vrijders, Willy Robijns, Jeroen Roggeman, Werner Mostinckx, Freddy Vercauteren, Vic Everaet, Geert Van Haverbeke, Jan & Marleen Keppens-Emanuel, Jeroen Eenens, Leen Magnus, Marijke Vermeiren, Maria Arnout, Natalie De Coninck, Chris Willems, Kris Van Der Straeten, Livien Van Hemelrijck, Marie-Claire Robijns, Liesbeth Vervloet, Gerd Van den Eede, Wim Van Caelenbergh, Liese Verbesselt, Jasper Baeyens, Sarah Van der Straeten