Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Nieuwsbrief 7 - 22 maart 2018
Eetfestijn groot succes!
Ons eetfestijn werd andermaal een groot succes. Voor het derde jaar op rij mochten we meer bezoekers noteren die konden genieten van een verzorgd menu. Dank aan alle sympathisanten maar ook aan alle helpende handen voor en achter de schermen!
Winnaar van onze sneltombola werd de familie Vastenavondt, die hun prijs dankbaar in ontvangst namen. Met hun 9kg151 zaten zij het dichtst bij het gewicht van onze poes die 9kg160 woog. De families Van Lembergen en Waverijns werden respectievelijk 2de en 3de. PROFICIAT!
Correcte info in ’t Opwijks Leven
Op vraag van de Opwijkse Seniorenraad werd na tussenkomst van CD&V, eindelijk de correcte info gepubliceerd in 't Opwijks Leven in verband met het centraal oproepnummer voor de wachtdienst van geneesheren. Dit nummer is ALTIJD GRATIS! Een voorbeeld van hoe grote veranderingen klein beginnen.
Raddio Oppèk
De schalkse presentatoren van gelegenheidszender ‘Raddio Oppèk’ organiseerden vorige zondag hun kopstukkendebat ‘De zevensten dag’ met de lijsttrekkers van CD&V, N-VA, Open VLD, Groen, Vlaams-Belang en een vertegenwoordiger van Inzet. Onze lijsttrekker, Jeroen Eenens, verdedigde onze partijstandpunten en won uiteindelijk de ludieke titel ‘Raddio Oppèk Burgemeester’. Het hele debat kan je hier herbeluisteren: https://www.youtube.com/watch?v=TO5a24qYtG0
Nationale Applausdag
Woensdag 21 maart ging de ‘Nationale Applausdag’ door. Deze werd lokaal georganiseerd door de Fietsersbond Opwijk. Enkele CD&V kandidaten trakteerden alle fietsers op een warm applaus ter hoogte van de Klaarstraat. Meer fietsers en minder auto’s zorgen immers voor een veilige en gezonde gemeente en dat kunnen we alleen maar toejuichen! Lang leve Koning Fiets!
Bekijk zeker ook ons filmpje eens!