Met trots mogen wij jullie volgende kanjers op onze lijst voorstellen:

Bart Van Biesen (55) is geboren en getogen in Droeshout.
Hij woont op de Steenweg op Vilvoorde en is gehuwd met juf Els Wermoes (De Lettertuin). Samen hebben ze 2 volwassen kinderen: Bram en Jana. Beroepshalve is hij Accountmanager bij 'Exmore Cable & Wire Production Equipment' in Beerse.
In zijn vrije tijd is Bart webmaster en spelend lid bij Toneelvereniging Sterrenregen te Droeshout.

Albert De Vis (62) is afkomstig uit Nijverseel maar woont al geruime tijd in de Esp. Na 42 jaar actieve dienst in de financiële sector, geniet hij nu van een welverdiend pensioen. Albert is al meer dan 45 jaar actief binnen de Nijverseelse toneelkring 'De Bloeiende Wijngaard'.  Sinds 1972 is hij ook actief binnen de processie (eerst als soldaat) en sinds het jaar 2000 is hij de drijvende kracht achter de groep van de wagenbouwers. Tevens is Albert mede-oprichter van het buurtcomité van de Esp waar hij woont met zijn vrouw Diane. Albert heeft 2 kinderen en is de fiere opa van 2 kleinkinderen.

Hans Van Den Eynde (37) woont al ruim 13 jaar in de Foksveldstraat te Opwijk samen met zijn vrouw Els Debrucker (dochter van Guido Debrucker) en hun zonen Brend en Mats. Hans is afkomstig uit Strombeek-Bever/Grimbergen en belandde in Opwijk door de 'liefde van zijn leven'. Hun kinderen zitten beiden in jeugdbeweging Heiveld en sporten bij AC Opwijk en volleybalclub Opwijk. De hobby van Hans en Els is kubben. Hij is voorzitter van 'Bekubbstderop' en medeorganisator van het Bekubbstderop paastornooi dat internationale faam geniet. In het verleden was Hans 3 jaar lang vrijwilliger bij de Responsible Young Drivers, waarvan 1,5 jaar als voorzitter van de afdeling Vlaams-Brabant. Vele Opwijkenaren kennen Hans als de sympathieke treinbegeleider bij de NMBS, die zijn job met hart en ziel uitoefent.

Dit trio wil van Opwijk een echte 'bruisende gemeente' maken met aandacht voor cultuur, sportinfrastructuur en veiligheid ook in de buitenwijken!