Met deze 3 nieuwkomers is onze lijst volledig:

Dieter D’Halluin (42) is afkomstig uit Meulebeke (West-Vlaanderen) en woont al ruim 11 jaar in Opwijk, gelokt door de liefde. Eerst een negental jaar op de Klei en sinds een tweetal jaar in de Dageraadweg. Dieter is gehuwd met Ellen De Leener en samen hebben ze twee kinderen, Mirthe (9) en Frone (7).
Beroepshalve werkt Dieter in de Experimentele Pilot Plant van Pfizer Puurs. In zijn vrije tijd is hij veelal te vinden in zijn tuin of aan het toeren met de koersfiets. Dieter wil zich de komende jaren vooral inzetten door mee te denken hoe de sportinfrastructuur verbeterd kan worden en de Opwijkse wegen verkeersveiliger/verkeersvlotter gemaakt kunnen worden.

Pierre Vanderborght (64) is geboren en getogen te Droeshout Mansteen. Toen hij in het huwelijksbootje stapte met Josephine Van Belle, verhuisde hij even naar buurtgemeente Buggenhout –Opstal. 6 jaar later keerde hij terug naar zijn geboortegrond Mansteen waar hij sinds 1982 woont. Zij hebben 2 volwassen kinderen, Dries en Lise. Pierre was in zijn actieve loopbaan als industrieel ingenieur werkzaam bij het vroegere ministerie van openbare werken en later bij de Regie der gebouwen waar hij tot zijn aan zijn rustpensioen verantwoordelijke was voor elektromechanische installaties in de gebouwen. Rustpensioen staat voor Pierre niet voor rust. Sinds 43 jaar is hij actief bij toneelvereniging Sterrenregen waar hij spelend lid is, actief is in decorbouw, penningmeester en ook wel manusje van alles. Ook de buurt ligt hem nauw aan het hart. Hij was er in 1984 bij toen het buurtcomité Mansteen - kermis organiseerde en zit nu mee aan het roer van het buurtcomité “ManSteenVeld”. Sinds 1985 is Pierre ook actief bij de processie waar hij nu mee stapt als Paulus bij de geleerden en zijn medewerking verleent bij het organiseren van de grime.

Martine Bosteels (51), beter gekend als ‘Martine van Jef Van Mulders’ werd geboren en getogen in Baardegem. Maar zij bracht een groot deel van haar jeugd door in Opwijk. Zij deed ook haar middelbare school in Opwijk.
Haar echtgenoot -Jef Van Mulders- is nog steeds gekend als agent op rust in Opwijk. Samen met hun dochter, Kato, wonen ze in de Hollestraat. Beroepshalve werkt zij in het VKO als keukenverantwoordelijke. Tevens doet zij ’s morgens de busbegeleiding bij het leerlingenvervoer te Opwijk. Martine is ook de schoonzus van Gust Van Mulders, ere-schepen. Thema’s zoals ‘het groen’ en het sociale aspect liggen haar nauw aan het hart. Het groen in Opwijk wil zij bewaard zien in plaats van het veelvuldig bijbouwen. Blijvend oog hebben voor de sociaal zwakkeren en het gezin is een tweede speerpunt voor haar.

WELKOM bij ons topteam!

De volledige lijst zal traditiegetrouw worden voorgesteld tijdens een persmoment aan de vooravond van Opwijk Jaarmarkt.