Sinds 2014 worden door de meerderheid hallucinante uitgaven gedaan met het oog op een toekomstige integratie van gemeente en OCMW. Er werd bijna 1 miljoen euro (40.000.000 BEF) uitgegeven aan verbouwingen van GAC II aan de Ringlaan. Deze werken werden grotendeels uitgevoerd om het gemeente- en OCMW personeel beter te laten samenwerken en dus ook fysiek samen te brengen. Concreet werd er extra ruimte gecreëerd voor een vijftal administratieve personeelsleden van het OCMW.

Geen slechte zaak, ware het niet dat men nu beslist heeft om van het rusthuis een zorgbedrijf te maken. Het direct gevolg hiervan is dat diezelfde personeelsleden volgend jaar opnieuw naar de Zorgcampus moeten verhuizen. Hierdoor dienen verschillende ruimtes verbouwd te worden. Kostprijs : €59.000!

De laatste jaren werden er tevens investeringen gedaan voor een gemeenschappelijk ICT-beleid. Ook dit werd een uitgave voor niets aangezien het toekomstig zorgbedrijf opnieuw moet worden afgekoppeld van het netwerk van de gemeente. Al deze nutteloze uitgaven had CD&V liever besteed aan de directe noden van onze ouderen.