Marleen Coene is de weduwe van wijlen optieker Herman De Beul. Ze woont in het Rubensveld. Ze is adoptiemoeder van 2 volwassen dochters en fiere grootmoeder van een flinke kleinzoon. Marleen gaf tot aan haar pensioen les in het VKO. Maar stilzitten staat niet in haar woordenboek, ze is een heel sociaal bewogen vrouw. Zo heeft ze een hele periode als vrijwilligster gewerkt met kankerpatiënten in het OLV-Aalst en gaf ze Nederlandse les aan de erkende vluchtelingen. Marleen is een sterk geëngageerd actief kernlid van ‘Femma’. Daarnaast is ze lid van ‘Pasar’, ‘KVLV’, ‘de Gezinsbond’ en ‘De Zonnige Tuin’. Regelmatig vind je haar ook terug als vrijwilligster in het WZC De Oase om de bewoners te begeleiden bij grote activiteiten en springt ze in als vrijwilligster bij GBS De Boot voor de middagbewaking. Een wekelijks fietstochtje is volgens haar de ideale ontspanning. Marleen heeft een duidelijke visie op haar deelname aan de verkiezingen: “Ik wil als WIJ-TEAM met kleine, concrete en duidelijk haalbare doelen naar de kiezers trekken!"

Koen Vandensteen, alias 'Stone' is afkomstig uit Droeshout (Mansteen) maar woont al geruime tijd in de Millenniumstraat. Zijn jeugdjaren bracht hij door bij ‘KSJ en KLJ Droeshout’, ‘VCE Mazenzele’ en ‘ZVK De Wijkvrienden’. Momenteel werkt hij als wegentoezichter bij het Agentschap Wegen en Verkeer. In zijn vrije tijd is Stone vooral te vinden midden de mensen: op concerten, festivals, optredens of gewoon in een Opwijks café met zijn vele vrienden. Muziek is zijn passie. Zo organiseerde hij in Opwijk 10 jaar lang onder meer het festival ‘Smoking Boots’ en leverde hij topbands af voor de kroegentocht. Zelf is hij bassist bij de groep 'Lazy Bitch'. Op sportief vlak is hij een fervent petanque- en tennisspeler. In augustus stapt hij in het huwelijksbootje met Elke Eenens, zus van lijsttrekker Jeroen Eenens. Zijn motto? “Opwijk écht bruisend maken op cultureel vlak, dat is mijn engagement. En toekijken of de Opwijkse wegen er goed bijliggen natuurlijk!”

Met ‘Coene & Koen’ haalt CD&V alweer heel sterke krachten binnen!